Αρχική
Πίσω στην Αρχή
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
Σας ενημερώνουμε πως από σήμερα Τρίτη 21/11/2023 και μέχρι τη λήξη του σχολικού έτους το σχολείο μας θα υποστηρίζεται από τον ψυχολόγο, κ. Τσιουπρά Μάρκελλο ,στο πλαίσιο της υλοποίησης της πράξης «Υποστήριξη εγγραμματισμών και κοινωνικοσυναισθηματικής ανάπτυξης μαθητών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης» του προγράμματος με τίτλο «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ.».
Οι υπηρεσίες που παρέχονται είναι συμβουλευτική υποστήριξη σε μαθητές/τριες, γονείς και εκπαιδευτικούς με στόχο την πολύπλευρη ανάπτυξη των μαθητών/τριών, τον διαρκή διάλογο με τους εκπαιδευτικούς για τη διαχείριση της τάξης και τη διαμόρφωση συνεργατικής σχέσης με τους/τις μαθητές/τριες, καθώς και την ενίσχυση της συνεργασίας σχολείου- οικογένειας.
Στα πλαίσια των παρεχόμενων υπηρεσιών μπορείτε να κανονίσετε ραντεβού με τον ψυχολόγο απευθυνόμενοι/ες στη διεύθυνση του σχολείου.
Είναι σημαντικό να επισημανθεί ότι σε όλες τις περιπτώσεις αλληλεπίδρασης με την ψυχολόγο διασφαλίζεται η εχεμύθεια και το απόρρητο των πληροφοριών. Η συνεργασία του ψυχολόγου με τους γονείς & τους μαθητές θα πραγματοποιείται κάθε Τρίτη και Παρασκευή.
Ακολουθεί το μήνυμα του κ. Τσιουπρά
"Αγαπητοί Γονείς
Εύχομαι με το νέο σχολικό έτος να έχετε το κουράγιο και τη δύναμη να αντιμετωπίσετε τις δυσκολίες της καθημερινότητας και την εκπαιδευτική δραστηριότητα των παιδιών σας. Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι για την παρούσα σχολική χρονιά θα είμαι ο ψυχολόγος του σχολείου σας και το όνομά μου Μάρκελλος Τσιουπράς. Είμαι στη διάθεσή σας να βοηθήσω με όποιον τρόπο μπορώ, διατηρώντας την εμπιστευτικότητα. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να υπάρχει η συναίνεσή σας για γίνει οποιαδήποτε παρέμβαση.
Για ό,τι χρειαστείτε παρακαλώ όπως επικοινωνήσετε με τη Διεύθυνση του σχολείου. Η Διευθύντρια του σχολείου, οι Καθηγητές και εγώ είμαστε στη διάθεσή σας για να βοηθήσουμε όπως μπορούμε.
Σας ευχαριστώ
Μάρκελλος Τσιουπράς "
Τι και αν είναι τα Χριστούγεννα σε 40 μέρες ? Βγάλαμε το Δέντρο και τα στολίδια μας , βάλαμε Χριστουγεννιάτικα τραγούδια και με το πιο όμορφο χαμόγελο και το κέφι μας στολίσαμε ! Ευχόμαστε σε όλους και του Χρόνου !!
>
>
Με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα Καλοσύνης , σχετικό και το μήνυμα αυτής της εβδομάδας στον Πίνακα μας στην Είσοδο του Σχολείου που μας καλωσορίζει κάθε ημέρα !
Για μία ακόμη χρονιά οι μαθητές & οι μαθήτριές μας , τίμησαν την Εθνική Εορτή της 28ης Οκτωβρίου με ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ και υποδειγματική πραγματικά παρουσία και συμμετοχή στην μαθητική Παρέλαση στην Κρύα Βρύση !
Πως γίνεται όμως κάθε φορά να είστε και τα πιο όμορφα?❤️❤️
Μπράβο σας μωρά μου ! Με κάνετε τόσο περήφανη ! ❤️❤️
Χρόνια πολλά σε όλους !
Χρόνια πολλά Ελλάδα μας
View the embedded image gallery online at:
>
>
http://epal-kr-vrysis.pel.sch.gr/autosch/joomla15/index.php?start=100#sigFreeId24efb05cd7
-1η Δράση στο μάθημα των Νέων Ελληνικών (2 ώρες)
Γνωρίζατε ότι : η θετική επικοινωνία , η ανάγνωση βιβλίων (σε ήρεμο περιβάλλον) και –ασφαλώς– η μουσική, συμβάλλουν στη διατήρηση της ψυχικής μας ηρεμίας;
Οι μαθητές της Α τάξης του Πρότυπου ΕΠΑ.Λ. Κρύας Βρύσης, συμμετείχαν σε μία πρωτότυπη δράση που είχε στόχο ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό͘ την προαγωγή της ψυχικής τους υγείας.
Στο πλαίσιο του μαθήματος της νεοελληνικής γλώσσας, τα παιδιά αντάλλαξαν μεταξύ τους γραπτώς, αποκλειστικάθετικά μηνύματα και σχόλια, δημιούργησαν εννοιολογικούς χάρτες προτείνοντας τρόπους προαγωγής της ψυχικής τους υγείας και….διάβασαν λογοτεχνικά βιβλίαακούγοντας παράλληλα κλασική μουσική…
-2η Δράση σε σχέση με την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας στο πλαίσιο του μαθήματος Τέχνη και Πολιτισμός της Α’ Λυκείου (2ώρες)
Αφιερώσαμε 2 διδακτικές ώρες και αναπτύξαμε στους μαθητές ζητήματα που αφορούν στην ψυχική μας υγεία. Συζητήσαμε μαζί τους:
Το πώς μας επηρέασε η πανδημία
Το πώς η οικονομική μας κατάσταση επηρεάζει την ψυχολογία μας
Το πώς επηρεάζουν την ψυχολογία μας άλλοι παράγοντες της καθημερινότητάς μας
Το πού μπορούμε να απευθυνθούμε όταν αισθανόμαστε οτι χρειαζόμαστε βοήθεια
Τους παρουσιάσαμε ένα βίντεο που μας βοήθησε να παρατηρήσουμε περισσότερο τον εαυτό μας και να δούμε τις 5 κακές συνήθειες που βλάπτουν την ψυχική μας υγεία χωρίς να το καταλαβαίνουμε (Επίγνωση, Αυτογνωσία, Ψυχολογία).
Τέλος πραγματοποιήσαμε ένα καλλιτεχνικό Workshop με τίτλο “Οι σιλουέτες των συναισθημάτων”:
Χωρίσαμε τους μαθητές σε ζευγάρια και αποφύγαμε να δημιουργήσουμε ζευγάρια φίλων. Επιλέξαμε ζευγάρια που δεν έχουν “έντονο συναισθηματικό δέσιμο”. Τους δώσαμε φύλλα χαρτιού ώστε ο ένας από κάθε ζευγάρι να σχεδιάσει το προφίλ του άλλου. Στη συνέχεια, αφού συζήτησαν μεταξύ τους για τα συναισθήματα τους, γέμισαν τις σιλουέτες τους με χρώματα, σχέδια και σχήματα που αντιπροσωπεύουν τα τρέχοντα συναισθήματα τους.
Αφού τελείωσαν ζητήσαμε από τους μαθητές να σκεφτούν τις προσωπογραφίες τους. Τι αντιπροσωπεύουν τα χρώματα και τα σχήματα; Πώς νιώθουν για το τελικό έργο τέχνης; Τους ενθαρρύναμε να μοιραστούν τις αυτοπροσωπογραφίες τους και να συζητήσουν τις ερμηνείες τους με την ομάδα.
>
>
ΕU-CodeWeek, Dance with Code OR Code to Dance ??
Η#EUCodeWeek είναι μια πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Ένωσης με στόχο να φέρει τον προγραμματισμό και τον ψηφιακό γραμματισμό στα σχολεία μέσα από πληθώρα εκπαιδευτικών πόρων και καινοτόμων δραστηριοτήτων. Στo πλαίσιo της CodeWeek, 7-22 Oκτωβρίου, μαθητές της A Λυκείου του σχολείου μας , με υπεύθυνους εκπαιδευτικούς την Κα Λεμονιά Παπαδοπούλου & τον Κο Γιτόπουλο Μαργαρίτη πληροφορικούς, στο πλαίσιο του μαθήματος Πληροφορική , ολοκλήρωσαν τη δραστηριότητα Dance with Code or Code to Dance ??.
Η Δραστηριότητά μας έχει 2 μέρη :
Α Μέρος (Unplugged) : Οι μαθητές & οι μάθήτριες καταγράφουν τα βήματα του γνωστού χορού macarena στον Πίνακα για να καταλάβουν αρχικά ότι όλα στην ζωή μας έχουν σχέση με τον Προγραμματισμό και πως μία σειριακή ακολουθία βημάτων μας οδηγεί στην επίλυση ενός προβήματος που στην προκειμένη είναι "Δεν ξέρω να χορεύω macarena". Με τον τρόπο αυτό εισάγονται βιωματικά και διασκεδαστικά στην έννοια του αλγόριθμου.
Η Καταγραφή έχει ώς εξής :
1,Αριστερό χέρι τεντώνει μπροστά με παλάμη κάτω
2. Δεξί χέρι τεντώνει μπροστά με παλάμη κάτω
κοκ
Στην συνέχεια λειτουργώντας όλοι ως "μηχανές" ακολουθούν τα βήματα καταλήγοντας στην λύση που ειναι "μαθαινω να χορεύω macarena"
Κατά την διάρκεια γίνονται "λάθη" στον "κώδικα" για να γίνει και πιο διασκεδαστικό αλλά και να εντοπίσουν ώς ανθρώπινοι "compilers" τα λάθη στον "κώδικα"
Το τελευταίο βήμα στην Α Φαση είναι να χορέψουν μαζί με την μουσική !
Στο Β Μέρος της δραστηριότητας γίνεται visual Programming στο οποίο χρησιμοποιείτε tutorial από τοCode.org και συγκεκριμένα το Dance Party (https://studio.code.org/s/dance-2019/lessons/1/levels/1) όπου οι μαθητές ολοκληρώνουν την δραστηριότητα κατά την οποία προγραμματίζουν χαρακτήρες με χορευτικές φιγούρες.
Με την ολοκλήρωση έλαβαν και τα Πιστοποιητικά τους !
Συγχαρητήρια στους μαθητές/τριες και στους εκπαιδευτικούς για την καινοτόμο δράση!
Περισσότερες πληροφορίες για τη δραστηριότητα μπορείτε να βρείτε στο σύνδεσμο:
https://codeweek.eu/.../dance-with-code-or-code-to-dance
Περισσότερες πληροφορίες για την πρωτοβουλία#EUCodeWeek της Ευρωπαϊκής Ένωσης μπορείτε να βρείτε στο σύνδεσμο:https://codeweek.eu/
ΚΩΔΙΚΟΣ CODE WEEK 4 ALL (Για όσους θέλουν να λάβουν μέρος στην δραστηριότητά μας) cw23-YP1rm
ΤΜΗΜΑ Α1
>
>
ΤΜΗΜΑ Α2
Έναρξη αιτήσεων εγγραφών για την Μαθητεία, Δευτέρα 16 Οκτωβρίου. στην ιστοσελίδα https://e-mathiteia.minedu.gov.gr/
Aγαπητές/οί υποψήφιες/οι,
Η υποβολή των ηλεκτρονικών αιτήσεων αρχίζει στις 16/10/2023 15:00.
Δείτε το χρονοδιάγραμμα της Η΄ Φάσης του Μεταλυκειακού έτους - Τάξη μαθητείας μέχρι την έναρξη λειτουργίας των τμημάτων.Δείτε εδώ τον κανονισμό Λειτουργίας του Μεταλυκειακού έτους-Τάξης μαθητείας
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ Η ΦΑΣΗ
"Υλοποιήσατε ένα πολύ καινοτόμο έργο για τη δημιουργία εφαρμογής για κινητά από τους μαθητές. Θετικά στοιχεία :παιδαγωγική καινοτομία, πρωτότυπη θεματολογία, σχεδιασμός και οργάνωση του Twinspace, αξιοποίηση της τεχνολογίας, διάχυση.Εξετάζοντας όλα τα παραπάνω, σας απονέμεται η Εθνική Ετικέτα Ποιότητας για το έργο σας. Συγχαρητήρια και καλή συνέχεια στο έργο σας. Με εκτίμηση ο ΕΟΥ της δράσης eTwinning. "