Αρχική
Πίσω στην Αρχή
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το Εργο Etwinning "Teen Developers" που συμμετείχε την φετινή χρονιά 2022-2023 το σχολείο μας
Τα συνεργαζόμενα σχολεία είναι:
Fuat Sezgin Anadolu Lisesi - Τουρκία
Ibrahim Kafesoglou Anadolu Lisesi – Τουρκία
Palandoken Fuat Sexgin Anatolian High School - Τουρκία
1ο ΕΠΑΛ Αριδαίας - Ελλάδα
Στόχοι του Εργου :
α) η ανάπτυξη μια εφαρμογής για φορητές συσκευές για smartphone Android.
β) η ευαισθητοποίηση σχετικά με το λογισμικό, την κωδικοποίηση και την ανάπτυξη εφαρμογών για κινητά,
γ) η συνεργασία και η εργασία σε ομάδες με μαθητές από άλλα σχολεία
Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί : Παπαδοπούλου Λεμονιά ΠΕ86 - Γερακοπούλου Ολγα ΠΕ06
Twinspace : Teen Developers
Παρουσίαση : Presentation
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ :
View the embedded image gallery online at:
>
>
http://epal-kr-vrysis.pel.sch.gr/autosch/joomla15/index.php?start=120#sigFreeIdee7c513769
ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΕΤΕ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ & ΤΑ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 22-23 , ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 20/06/23 ΑΠΟ ΤΙΣ 9:00 - 13:00 ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Σχέδιο Δράσης 2022-2023 - "Ανακαλύπτοντας τον κόσμο της τρισδιάστατης τεχνολογίας"
Στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Υποστήριξη και Διαχείριση των Σχεδίων Δράσης του έργου «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ»» μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ» με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, το Πρότυπο Επαγγελματικό Λύκειο (ΕΠΑ.Λ) Κρύας Βρύσης , έχει την τιμή να ανακοινώσει την επιτυχή ολοκλήρωση της καινοτόμου δράσης "Ανακαλύπτοντας τον κόσμο της τρισδιάστατης τεχνολογίας".
Μέσω του "Μία νέα αρχή στα ΕΠΑ.Λ", το ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΠΑ.Λ Κρύας Βρύσης κατάφερε να εξοπλίσει τις εγκαταστάσεις του με έναν τρισδιάστατο σαρωτή , ένα μηχάνημα χάραξης λέιζερ , ένα washing/cure machine και έναν τρισδιάστατο εκτυπωτή, καθιστώντας την τεχνολογία αυτή προσβάσιμη στους μαθητές του.
Στοχεύοντας στην ενσωμάτωση των τελευταίων τεχνολογικών εξελίξεων στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, το ΕΠΑ.Λ Κρύας Βρύσης έχει αναπτύξει μια σειρά εκπαιδευτικών μοντέλων μέσω της τρισδιάστατης εκτύπωσης. Τα μοντέλα αυτά παρέχουν στους μαθητές μια ουσιαστική κατανόηση των αντικειμένων που μελετούν, επιτρέποντάς τους να αναπτύξουν και να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους στην εφαρμοσμένη τεχνολογία.
Η ιδέα για την εφαρμογή αυτής της τεχνολογίας προέκυψε από την επιθυμία να δώσουμε στους μαθητές μας τη δυνατότητα να μάθουν μέσω της πράξης, καθώς και να τους εμπνεύσουμε για την τεχνολογία και την καινοτομία. Ευχαριστούμε το ΝΟΗΣΗΣ για την πολύτιμη υποστήριξη και την εμπιστοσύνη που μας έχει δείξει.
Πιστεύουμε πως αυτή η πρωτοβουλία δεν αποτελεί μόνο ένα σημαντικό βήμα προς την πραγματοποίηση της εκπαιδευτικής μας αποστολής, αλλά και μια ενθάρρυνση για άλλες εκπαιδευτικές δράσεις να ακολουθήσουν το παράδειγμά μας.
Καλώς ήρθατε στο μέλλον της εκπαίδευσης!
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΩΝ Α ΛΥΚΕΙΟΥ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΩΝ Β ΛΥΚΕΙΟΥ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΩΝ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 1ου ΕΠΑΛ Κρύας Βρύσης
4η ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ στο Πλαίσιο Σύμπραξης Erasmus+
Erasmus+ ΚΑ229 «Συμπράξεις ανταλλαγών μεταξύ σχολείων»
Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης για το Πρόγραμμα Erasmus+
Κωδικός : 2020-1-IT02-KA229-079529_3
Τίτλος « Meeting Cultures beyond stereotypes»
Η Διευθύντρια του σχολείου Παπαδοπούλου Λεμονιά (ΠΕ86), η εκπαιδευτικός Γερακοπούλου Όλγα (ΠΕ06) και οι μαθητές/τριες Ζίκα Άντι (Β’ τάξη), Θεοδοσιάδης Δημήτριος (Β’ τάξη), Λαμπρινός Αθανάσιος-Άγγελος (Α’ τάξη), Μάρα Ανίσα (Α’ τάξη) και Ταλιουρίδου Φωτεινή (Α’ τάξη) συμμετέχοντας στο πρόγραμμα ΚΑ1 Erasmus+ για την υλοποίηση του σχεδίου κινητικότητας με τίτλο “MeetingCulturesBeyondStereotypes” πραγματοποίησαν επίσκεψη από τις 26 Μαρτίου έως τις 2 Απριλίου 2023 στο Varde της Δανίας.
Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές του σχολείου μας υλοποίησαν την τέταρτη και τελευταία κινητικότητα του προγράμματος “MeetingCulturesBeyondStereotypes” 2020-2023 στο οποίο συμμετέχουν σε συνεργασία με τα σχολεία
1) IISSGalileoFerraris, Taranto, Ιταλία (συντονίστρια χώρα)
2) IES Miguel Unamuno BHI, Bilbao, Ισπανία
3)10iCampus, Varde, Δανία
με θέμα τα Στερεότυπα & τη Ρητορική Μίσους. Με την κινητικότητα αυτή ολοκληρώθηκαν οι μετακινήσεις των εκπαιδευτικών και των μαθητών/-τριών του προγράμματος το οποίο διήρκησε τρία χρόνια και στόχος ήταν η συνεργασία των τεσσάρων ευρωπαϊκών σχολείων μέσα από δράσεις που βοήθησαν τους μαθητές/-τριες να γνωριστούν πέρα από τα στερεότυπα που χαρακτηρίζουν την κουλτούρα της κάθε χώρας.
Μέσα από την κινητικότητα αυτή οι μαθητές/-τριες είχαν την ευκαιρία:
- Να εργαστούν σε 5 διεθνείς ομάδες, να ετοιμάσουν έναν λόγο για την προσωπική τους εμπειρία συμμετοχής στο πρόγραμμα αλλά και των υπόλοιπων ομάδων στις 4 συνολικά κινητικότητες και να ολοκληρώσουν το blogτου προγράμματος
- Να ετοιμάσουν μία παρουσίαση για κάθε έναν από τους τρόπους με τους οποίους δούλεψαν οι ομάδες συνολικά πάνω στα Στερεότυπα & την Ρητορική Μίσους – άρθρα, φωτογραφίες, κόμικς, βίντεο – και να τα παρουσιάσουν σε ένα τελικό show
- Να συμμετέχουν σε ποικίλα εργαστήρια όπως: 1) Εργαστήρι προετοιμασίας για την τελική παρουσίαση με ασκήσεις σώματος, εκφράσεων προσώπου και αυτοπεποίθησης, 2) Εργαστήρι εκμάθησης της Δανέζικης γλώσσας, 3) Εργαστήρι ζαχαροπλαστικής Δανέζικων γλυκών, 4) Εργαστήρι Δανέζικων χορών, 5) Εργαστήρι θεάτρου
- Να συμμετέχουν σε παιχνίδι περιπέτειας με παιχνίδια στο δάσος και σκοποβολή
- Να επισκεφθούν τις πόλεις Varde και Esbjerg, το νησί Fanoκαι την πόλη Ribe που ήταν ο πρώτος οικισμός των Vikingsστην Δανία
- Να έρθουν σε επαφή με τον πολιτισμό και την κουλτούρα μιας άλλης Ευρωπαϊκής χώρας
- Να συνάψουν φιλικές σχέσεις, να γνωριστούν και να μοιραστούν εμπειρίες με μαθητές άλλων χωρών
Ταυτόχρονα οι εκπαιδευτικοί είχαν τη δυνατότητα:
- Να λειτουργήσουν ως μέντορες στις ομάδες και να ενισχύσουν τους/τις μαθητές/-τριες στην συγκέντρωση του υλικού και την προετοιμασία του λόγου και της παρουσίασης τους
- Να συζητήσουν με τους καθηγητές των άλλων χωρών την εξέλιξη και την έκβαση του ευρωπαϊκού προγράμματος
- Να ενημερωθούν για το εκπαιδευτικό σύστημα, τον τρόπο λειτουργίας και το πρόγραμμα ενός ευρωπαϊκού σχολείου
- Να γνωρίσουν τον τόπο, τον πολιτισμό και την κουλτούρα μιας Ευρωπαϊκής χώρας
Το σχέδιο κινητικότητας “MeetingCulturesBeyondStereotypes” χρηματοδοτήθηκε από την
Ευρωπαϊκή Ένωση.
View the embedded image gallery online at:
>
>
http://epal-kr-vrysis.pel.sch.gr/autosch/joomla15/index.php?start=120#sigFreeIdb42132e51a
Στις 15 Φεβρουαρίου 2023 πραγματοποιήθηκε επίσκεψη του 1ου/Πρότυπου ΕΠΑ.Λ. Κρύας Βρύσης του Νομού Πέλλας στο Κέντρο Προστασίας ανηλίκων Ι.Μ. Νεάπολης – Σταυρούπολης «ΦΑΡΟΣ του κόσμου» στα πλαίσια του Προγράμματος "Σχολεία-Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου" του Υπουργείου Παιδείας και θρησκευμάτων προκειμένου να διερευνηθεί η δυνατότητα για μελλοντική συνεργασία με τον συγκεκριμένο οργανισμό .
Έναυσμα για τη συνεργατική αυτή δράση αποτελεί η πολύτιμη εμπειρία του ΦΑΡΟΥ στην εκπαιδευτική και κοινωνική ένταξη των παιδιών του Δενδροποτάμου Θεσσαλονίκης. Ο ΦΑΡΟΣ έχει λάβει διακρίσεις τόσο από την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ με το βραβείο της ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ και από το STATE DEPARTMENT με τη συμμετοχή τους στο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΕΘΝΩΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ σε θέματα ένταξης μειονοτικών ομάδων του πληθυσμού.
Oι 6 μαθητές μας πρέσβεις πήραν συνέντευξη από τον πατέρα Αθηναγόρα και από τα παιδιά του ΦΑΡΟΥ, τα οποία λειτουργούν ως πρεσβευτές της ευρωπαϊκής κοινότητας Romani. Είχαν την ευκαιρία να διαπιστώσουν την ευρωπαϊκή στάση απέναντι σε μια τέτοια μειονότητα.
H πρωτοβουλία αυτή για την πιθανή μελλοντική συνεργασία αποτελεί μία μοναδική βιωματική εμπειρία, η οποία έχει στόχο να προάγει και να ενθαρρύνει τις παγκόσμιες αξίες της συμπερίληψης, της συνοχής, της ειρήνης, τη ισότητας, των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και αξιοπρέπειας.
Ιστοσελίδα Φάρου του κόσμου : https://farostoukosmou.com
>
>
Εκπαιδευτική Επίσκεψη μαθητών των τομέων Μηχανολογίας , Πληροφορικής και Ηλεκτρολογίας του Πρότυπου/1ου ΕΠΑΛ Κρύας Βρύσης στη εταιρία ΤΕΨΕ* που εδρεύει στη πόλη της Θεσσαλονίκης .
Τη Τετάρτη 15/2/2023 οι μαθητές των τομέων Μηχανολογίας , Πληροφορικής και Ηλεκτρολογίας του Πρότυπου/1ου ΕΠΑΛ Κρύας Βρύσης συνοδεία των εκπαιδευτικών των αντίστοιχων τομέων πραγματοποιήσαμε εκπαιδευτική επίσκεψη στη εταιρία ΤΕΨΕ* που εδρεύει στη πόλη της Θεσσαλονίκης .
Η εταιρεία ΤΕΨΕ ΑΕ συμπεριλαμβάνεται στούς μεγαλύτερους Έλληνες διανομείς ειδών επαγγελματικής ψύξης και κλιματισμού, προσφάτως δε και με είδη για εξαερισμό.
Εκεί μας υποδέχθηκαν και αφού μας εξήγησαν τους κανόνες ασφαλείας μας ξενάγησαν στους χώρους των αποθηκών και στο χώρο συναρμολόγησης των ψυκτικών μονάδων .
Εκεί πραγματοποιήθηκε πλήρη ανάλυση των επιμέρους συστημάτων που αποτελούν αυτές τις ψυκτικές μονάδες σε πραγματικές συνθήκες . Αυτό το στάδιο είχε μεγάλο ενδιαφέρων γιατί εκτός των καθαρά μηχανολογικών στοιχείων που κρατούσαν σε συνεχη εγρηγορση και προσοχή τους μηχανολόγους μας είχε πολλές ηλεκτρικές συνδέσεις και εφαρμογές ( πίνακες , ασφάλειες κτλ ) που συνεπήραν τους ηλεκτρολόγους μας καθώς και πολλούς αυτοματισμούς που τράβηξαν το ενδιαφέρον και των πληροφορικών μας .
Στη ζωηρή παρακολούθηση των μαθητών μας συνέβαλε και ο βιωματικός τρόπος παρουσίασης του εξαιρετικού ξεναγού μας που έβαζε τους μαθητές σε διαδικασία το να δούνε τις κατασκευές από τη πλευρά του τεχνίτη καθώς τους ζητούσε να εξηγούν το πως δουλεύουν τα επιμέρους εξαρτήματα και να προτείνουν λύσεις στα τυχόν προβλήματα που τους έθετε .
Με την ολοκλήρωση της ενημέρωσης αφήσαμε το χώρο της συναρμολόγησης και κινηθήκαμε προς την ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα που χρησιμοποιεί η εταιρία για να πραγματοποιεί σεμινάρια σε τεχνικούς . Εκεί ύστερα από ένα μικρό διάλειμμα και αφού απολαύσαμε ένα μικρο μπουφέ που μας είχαν ετοιμάσει περάσαμε στη τελική φάση της επίσκεψης .
Σε αυτή τη φάση μας αναπτύχθηκε το θεωρητικό υπόβαθρο της τεχνολογίας των ψυκτικών μηχανών και μας έγινε επίδειξη μιας ψυκτικής μονάδας τεχνολογίας inverter . Με την ολοκλήρωση της παρουσίασης ακολούθησαν ερωτήσεις και κάπως έτσι ολοκληρώθηκε η εκπαιδευτική επίσκεψη . Αφού ευχαριστήσαμε τους οικοδεσπότες μας αναχωρήσαμε χαρούμενοι από τα νέες γνώσεις που αποκτήσαμε και λίγο σοφότεροι .
* Η ιστιοσελίδα της εταιρίας ΤΕΨΕ βρισκεται στο συνδεσμο :https://www.tepse.gr/B906D4EB.el.aspx
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥ ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ Α’ ΤΑΞΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΜΦΥΛΑ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΑ
Την Τρίτη στις 28-2-2023 στα πλαίσια της δράσης για την αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου, με τίτλο «Έλα στη θέση μου», επισκέφτηκε το σχολείο μας, η κοινωνική λειτουργός και ψυχοθεραπεύτρια του Δήμου Πέλλας κα Θεοδοσιάδου Μαγδαληνή, και πραγματοποίησε μια σημαντική ενημέρωση για τα έμφυλα στερεότυπα και τη σημασία της ισότητας των φύλων στην κοινωνία μας.
Η ενημέρωση αυτή είχε ως στόχο να διευκρινίσει στους μαθητές μας τι ακριβώς είναι τα έμφυλα στερεότυπα και πώς επηρεάζουν τη ζωή μας σε διάφορους τομείς όπως οι σχέσεις, οι κοινωνικές προσδοκίες και η επαγγελματική επιλογή.
Οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν στη συζήτηση και να μοιραστούν τις απόψεις και τις εμπειρίες τους.
Στόχος μας είναι να εκπαιδεύσουμε τους μαθητές μας να είναι ευαισθητοποιημένοι στα θέματα της ισότητας των φύλων και να ενισχύσουμε την αντίληψη ότι κάθε άνθρωπος, ανεξάρτητα από το φύλο του, έχει το δικαίωμα να ζει ελεύθερα και να αναπτύσσεται στο πλήρες δυναμικό του.
Ελπίζουμε ότι αυτή η ενημέρωση επηρέασε θετικά τη συμπεριφορά και τη σκέψη των μαθητών μας και θα συμβάλει στη δημιουργία μιας κοινωνίας όπου η ισότητα των φύλων είναι αναγνωρισμένη και σεβαστή.
Είμαστε επίσης ευγνώμονες για τη συνεργασία με την κοινωνική λειτουργό και τον Δήμο Πέλλας, που μας βοήθησε να παρέχουμε αυτήν την ενημέρωση στους μαθητές μας, όπως ευχαριστούμε και τους μαθητές μας για τη συμμετοχή τους και την ενεργό συνεισφορά τους στη συζήτηση.
Το σχολείο μας θα συνεχίσει να επιδιώκει την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση των μαθητών μας σχετικά με τα θέματα της ισότητας των φύλων και της διαφορετικότητας, καθώς πιστεύουμε ότι αυτό είναι σημαντικό για την προαγωγή της δικαιοσύνης και της ισότητας στην κοινωνία μας.
>
>
27η Ιανουαρίου
Παγκόσμια ημέρα μνήμης των θυμάτων του Ολοκαυτώματος
Οι μαθητές του Π.ΕΠΑ.Λ. Κρύας Βρύσης, τίμησαν τη μνήμη των θυμάτων του Ολοκαυτώματος και των διώξεων που υπέστησαν στη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου μέσα από τη λογοτεχνία, την ιστορία και την εικονογράφηση.
Η δράση πλαισιώθηκε με:
-Βίντεο
-Graphic Diaries
-Ασκήσεις δημιουργικής γραφής
-Comic
-Διάλογο
-Λογοτεχνία (Anne Frank, Bertolt Brecht)
Επιπλέον, μέσα από την τεχνική του «καταιγισμού ιδεών» οι μαθητές μας κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι κάθε μορφή γενοκτονίας και δίωξης ανά τον κόσμο, αναστέλλει τα ανθρωπιστικά ιδεώδη, τη δημοκρατία, την ελευθερία.
>
>