Πίσω στην Αρχή
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 1ου ΕΠΑΛ Κρύας Βρύσης
4η ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ στο Πλαίσιο Σύμπραξης Erasmus+
Erasmus+ ΚΑ229 «Συμπράξεις ανταλλαγών μεταξύ σχολείων»
Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης για το Πρόγραμμα Erasmus+
Κωδικός : 2020-1-IT02-KA229-079529_3
Τίτλος « Meeting Cultures beyond stereotypes»
Η Διευθύντρια του σχολείου Παπαδοπούλου Λεμονιά (ΠΕ86), η εκπαιδευτικός Γερακοπούλου Όλγα (ΠΕ06) και οι μαθητές/τριες Ζίκα Άντι (Β’ τάξη), Θεοδοσιάδης Δημήτριος (Β’ τάξη), Λαμπρινός Αθανάσιος-Άγγελος (Α’ τάξη), Μάρα Ανίσα (Α’ τάξη) και Ταλιουρίδου Φωτεινή (Α’ τάξη) συμμετέχοντας στο πρόγραμμα ΚΑ1 Erasmus+ για την υλοποίηση του σχεδίου κινητικότητας με τίτλο “MeetingCulturesBeyondStereotypes” πραγματοποίησαν επίσκεψη από τις 26 Μαρτίου έως τις 2 Απριλίου 2023 στο Varde της Δανίας.
Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές του σχολείου μας υλοποίησαν την τέταρτη και τελευταία κινητικότητα του προγράμματος “MeetingCulturesBeyondStereotypes” 2020-2023 στο οποίο συμμετέχουν σε συνεργασία με τα σχολεία
1) IISSGalileoFerraris, Taranto, Ιταλία (συντονίστρια χώρα)
2) IES Miguel Unamuno BHI, Bilbao, Ισπανία
3)10iCampus, Varde, Δανία
με θέμα τα Στερεότυπα & τη Ρητορική Μίσους. Με την κινητικότητα αυτή ολοκληρώθηκαν οι μετακινήσεις των εκπαιδευτικών και των μαθητών/-τριών του προγράμματος το οποίο διήρκησε τρία χρόνια και στόχος ήταν η συνεργασία των τεσσάρων ευρωπαϊκών σχολείων μέσα από δράσεις που βοήθησαν τους μαθητές/-τριες να γνωριστούν πέρα από τα στερεότυπα που χαρακτηρίζουν την κουλτούρα της κάθε χώρας.
Μέσα από την κινητικότητα αυτή οι μαθητές/-τριες είχαν την ευκαιρία:
- Να εργαστούν σε 5 διεθνείς ομάδες, να ετοιμάσουν έναν λόγο για την προσωπική τους εμπειρία συμμετοχής στο πρόγραμμα αλλά και των υπόλοιπων ομάδων στις 4 συνολικά κινητικότητες και να ολοκληρώσουν το blogτου προγράμματος
- Να ετοιμάσουν μία παρουσίαση για κάθε έναν από τους τρόπους με τους οποίους δούλεψαν οι ομάδες συνολικά πάνω στα Στερεότυπα & την Ρητορική Μίσους – άρθρα, φωτογραφίες, κόμικς, βίντεο – και να τα παρουσιάσουν σε ένα τελικό show
- Να συμμετέχουν σε ποικίλα εργαστήρια όπως: 1) Εργαστήρι προετοιμασίας για την τελική παρουσίαση με ασκήσεις σώματος, εκφράσεων προσώπου και αυτοπεποίθησης, 2) Εργαστήρι εκμάθησης της Δανέζικης γλώσσας, 3) Εργαστήρι ζαχαροπλαστικής Δανέζικων γλυκών, 4) Εργαστήρι Δανέζικων χορών, 5) Εργαστήρι θεάτρου
- Να συμμετέχουν σε παιχνίδι περιπέτειας με παιχνίδια στο δάσος και σκοποβολή
- Να επισκεφθούν τις πόλεις Varde και Esbjerg, το νησί Fanoκαι την πόλη Ribe που ήταν ο πρώτος οικισμός των Vikingsστην Δανία
- Να έρθουν σε επαφή με τον πολιτισμό και την κουλτούρα μιας άλλης Ευρωπαϊκής χώρας
- Να συνάψουν φιλικές σχέσεις, να γνωριστούν και να μοιραστούν εμπειρίες με μαθητές άλλων χωρών
Ταυτόχρονα οι εκπαιδευτικοί είχαν τη δυνατότητα:
- Να λειτουργήσουν ως μέντορες στις ομάδες και να ενισχύσουν τους/τις μαθητές/-τριες στην συγκέντρωση του υλικού και την προετοιμασία του λόγου και της παρουσίασης τους
- Να συζητήσουν με τους καθηγητές των άλλων χωρών την εξέλιξη και την έκβαση του ευρωπαϊκού προγράμματος
- Να ενημερωθούν για το εκπαιδευτικό σύστημα, τον τρόπο λειτουργίας και το πρόγραμμα ενός ευρωπαϊκού σχολείου
- Να γνωρίσουν τον τόπο, τον πολιτισμό και την κουλτούρα μιας Ευρωπαϊκής χώρας
Το σχέδιο κινητικότητας “MeetingCulturesBeyondStereotypes” χρηματοδοτήθηκε από την
Ευρωπαϊκή Ένωση.
http://epal-kr-vrysis.pel.sch.gr/autosch/joomla15/index.php/test/erasmus/er2022/varde#sigFreeIdb42132e51a