Πίσω στην Αρχή

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5
Καλωσορίσατε στην Σελίδα του σχολείου μας

ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΠΑ.Λ ΚΡΥΑΣ ΒΡΥΣΗΣ

Εκεί που ανοίγει ένα σχολείο, κλείνει μια φυλακή.(Βίκτωρ Ουγκώ)

ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΕΣ & ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

 

mainlogo
εοππεπ
   
       schgr              
e-class safer4kids

Screenshot 2024-06-18 at 19-20-56 Η ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

  mathiteia logo
Screenshot 2024-06-18 at 18-03-19 e-eggrafes - Σύστημα υποβολής ηλεκτρονικών αιτήσεων εγγραφής σε ΓΕΛ ΕΠΑΛ ΠΕΠΑΛ για το νέο σχολικό έτος 

1200x630wa

Screenshot 2024-06-22 at 00-44-01 Ψηφιακό Σχολείο
fpep

 

 

 

ικυ2 eu flag co funded pos rgb left

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 1ου ΕΠΑΛ Κρύας Βρύσης

ΓΙΑ 2Η ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ στο Πλαίσιο Σύμπραξης Erasmus+

 

Erasmus+ ΚΑ229 «Συμπράξεις ανταλλαγών μεταξύ σχολείων» 

Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης για το Πρόγραμμα Erasmus+

Κωδικός : 2020-1-IT02-KA229-079529_3

Τίτλος « Meeting Cultures beyond stereotypes»

Δελτίο Τύπου 1ου ΕΠΑΛ Κρύας Βρύσης

Από  9 έως και 15 Οκτωβρίου του 2022 είχαμε την χαρά να φιλοξενήσουμε στο σχολείο μας , στα πλαίσια του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+  ΚΑ229 «Συμπράξεις ανταλλαγών μεταξύ σχολείων»  , με θέμα «Meeting Cultures beyond stereotypes» , 15 μαθητές και 6 καθηγητές από τις 3 χώρες που συμμετέχουν στην σύμπραξη.

Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές των σχολείων που  υποδεχθήκαμε στην υλοποίηση της 2ης κινητικότητας προέρχονταν από τα παρακάτω σχολεία :

1) IISS Galileo Ferraris, Taranto, Ιταλία (συντονίστρια χώρα) 

2) IES Miguel Unamuno BHI, Bilbao, Ισπανία

3)10iCampus, Varde, Δανία

Το θέμα του Προγράμματος σχετίζεται με τα  Στερεότυπα & τη Ρητορική Μίσους. Σκοπός του προγράμματος είναι η ενημέρωση, η ενεργή συμμετοχή και η συνεργασία των μαθητών μέσα από δραστηριότητες που θα τους βοηθήσουν να γνωριστούν πέρα από τα στερεότυπα που χαρακτηρίζουν την κουλτούρα της κάθε χώρας.

     Μέσα από την 2η κινητικότητα αυτή οι μαθητές όλων των χωρών είχαν την ευκαιρία:

-  Να εργαστούν σε διεθνείς ομάδες για την δημιουργία κόμικς σχεδιασμένων βασισμένα σε σενάρια σχετικά με τα Στερεότυπα ως προς το φύλο, το επάγγελμα, τα άτομα ΑΜΕΑ , την θρησκεία και την ηλικία  και να παρουσιάσουν το αποτέλεσμα της δουλειάς τους σε έναν άτυπο διαγωνισμό μεταξύ τους. Το αποτέλεσμα της εργασίας των ομάδων αποτυπώθηκε τόσο στην έκδοση ενός  έντυπου κόμικς όσο και στην δημιουργία ενός διαδικτυακού τεύχους κόμικς : Online Comic

- Να έρθουν σε επαφή με την ελληνική μουσική και κυρίως με το έργο του Έλληνα συνθέτη Μίκη Θεοδωράκη κατά την επίσημη τελετή υποδοχής με την συμβολή και την συνεργασία με το Μουσικό Σχολείο Γιαννιτσών.

- Να ξεναγηθούν στην πόλη της Κρύας Βρύσης , μαθαίνοντας ταυτόχρονα και την ιστορία του τόπου.

- Να ξεναγηθούν στην Θεσσαλονίκη , την Έδεσσα , τα Γιαννιτσά , την Βέροια και τα Λουτρά του Πόζαρ με κύριο σκοπό να γνωρίσουν την ευρύτερη ιστορία της περιοχής μας , μέρη με ιστορική ή πολιτιστική αξία καθώς και να έρθουν σε επαφή με τον πολιτισμό και την κουλτούρα μιας άλλης Ευρωπαϊκής χώρας

- Να ξεναγηθούν στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Πέλλας και το Αρχαιολογικό Μουσείο της Βεργίνας ακολουθώντας την ιστορία και τα βήματα του Μέγα Αλέξανδρου

- Να συνάψουν φιλικές σχέσεις και να μοιραστούν εμπειρίες με μαθητές άλλων χωρών

- Να γνωρίσουν από κοντά την ελληνική οικογένεια και τον σημαντικό για εμάς θεσμό της φιλοξενίας εφόσον όλοι οι μαθητές των ευρωπαϊκών χωρών φιλοξενήθηκαν από ελληνικές οικογένειες

       Την ίδια στιγμή οι εκπαιδευτικοί τόσο των ευρωπαϊκών σχολείων όσο και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου ,  είχαν τη δυνατότητα:

- Να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα ενός ελληνικού σχολείου και να γνωριστούν ανταλλάσσοντας γνώσεις και εμπειρίες με συναδέλφους εκπαιδευτικούς άλλων χωρών

-  Να γνωρίσουν τον πολιτισμό και την κουλτούρα μιας Ευρωπαϊκής χώρας

Το σχέδιο κινητικότητας Meeting Cultures Beyond Stereotypes χρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

 

Η Διευθύντρια 

& Συντονίστρια του Προγράμματος

 

Παπαδοπούλου Λεμονιά

Στοιχεία Επικοινωνίας

Πρότυπο ΕΠΑ.Λ. ΚΡΥΑΣ ΒΡΥΣΗΣ
Βασ. Παύλου 2, Κρύα Βρύση
Τ.Κ. 58300
Τηλ: 2382081643
email:mail@epal-prot-k-vrysis.pel.sch.gr

Copyright © ΕΠΑΛ ΚΡΥΑΣ ΒΡΥΣΗΣ