Αρχική
Πίσω στην Αρχή
Με πολύ χαρά καλωσορίζουμε όλοι την υποδιευθύντρια του Προτύπου ΕΠΑ.Λ Κρύας Βρύσης κα. Γερακοπούλου Όλγα που ανέλαβε σήμερα και επίσημα το νέο της ρόλο. Να είναι όλη η θητεία σου γεμάτη χαμόγελα και επιτυχίες!
View the embedded image gallery online at:
>
>
http://epal-kr-vrysis.pel.sch.gr/autosch/joomla15/index.php?start=30#sigFreeId6a23fe5887
Τον ξεχωριστό χώρο τέχνης του Τελλόγλειου Ιδρύματος στην Θεσσαλονίκη επισκέφθηκαν την Τετάρτη 22 Νοεμβρίου 2023 . οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α’ Λυκείου του σχολείου μας.Σε σύνδεση με τα μαθήματα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Τέχνες και Πολιτισμός οι μαθητές/-τριες ξεναγήθηκαν σε 2 εκθέσεις.
Φύση: Κραυγές & Ψίθυροι ΙΙ
Η ανησυχία των καλλιτεχνών για την Κλιματική Αλλαγή μέσα από πίνακες και γλυπτά. Μάθαμε για τον φωτορεαλισμό, τον σουρεαλισμό, την βιοποικιλότητα, τα υλικά που μπορεί να χρησιμοποιήσει ένας καλλιτέχνης για να εκφραστεί και να ευαισθητοποιήσει, ενώ το βιωματικό παιχνίδι στο τέλος μας διασκέδασε πολύ και μας έδωσε ιδέες για την δημιουργία σουρεαλιστικών ιστοριών στο σχολείο.
«Συναντήσεις» των Αγνή και Μιχάλη Κατζουράκη
Είδαμε και ακούσαμε για τις αφίσες των δύο ξεχωριστών γραφιστών για να εμπνευστούμε και να φτιάξουμε τις δικές μας αλλά και δημιουργίες τους από διαφορετικά υλικά όπως ο ευκάλυπτος, το γυαλί, οι οικογενειακές φωτογραφίες, κτλ.Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με μια περιήγηση στο campus του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου.
>
>
Όπως προβλέπεται από τη νομοθεσία, όλοι οι υποψήφιοι που επιθυμούν να συμμετάσχουν στις Πανελλαδικές εξετάσεις έτους 2024 των Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ) και των Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ), για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, πρέπει να υποβάλουν στο Λύκειό τους Αίτηση-Δήλωση υποψηφιότητας συμμετοχής στις εξετάσεις αυτές.
Η προθεσμία για φέτος ορίζεται από Τετάρτη 29-11-2023 ως και Παρασκευή 15-12-2023 για όλους τους υποψηφίους που επιθυμούν να συμμετάσχουν στις Πανελλαδικές εξετάσεις των Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ) και των Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ). Επισημαίνεται ότι η ανωτέρω προθεσμία είναι αποκλειστική και μετά την παρέλευσή της δεν γίνεται δεκτή καμία Αίτηση-Δήλωση.
Για τους υποψηφίους με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες που εξετάζονται προφορικά ή γραπτά κατά περίπτωση εκδίδεται εγκύκλιος σχετικά με τα δικαιολογητικά που θα πρέπει να υποβληθούν.
Εγκύκλιος υποψηφίων με αναπηρία & Ειδ.Εκπαιδευτικές ανάγκες
Στην ίδια προθεσμία (από Τετάρτη 29-11-2023 ως και Παρασκευή 15-12-2023.), οι υποψήφιοι που τυχόν ενδιαφέρονται για τα 5 Μουσικά Τμήματα με την ειδική διαδικασία εισαγωγής (δηλαδή τα Τμήματα Μουσικών Σπουδών του ΕΚΠΑ, του ΑΠΘ, του Ιονίου Πανεπιστημίου, του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων καθώς και το Τμήμα Μουσικής Επιστήµης και Τέχνης του Πανεπιστηµίου Μακεδονίας), εκτός από την Αίτηση-Δήλωση για τις πανελλαδικές εξετάσεις, υποβάλλουν και σχετική Αίτηση-Υπεύθυνη Δήλωση για τα 5 Μουσικά Τμήματα.
Με την ευκαιρία ενημερώνουμε τους υποψηφίους:
1. Όσοι υποψήφιοι ενδιαφέρονται για τις Στρατιωτικές Σχολές, τις Αστυνομικές Σχολές, τις Σχολές της Πυροσβεστικής Ακαδημίας, τις Σχολές του Λιμενικού Σώματος και τις Σχολές της Ακαδημίας του Εμπορικού Ναυτικού πρέπει επιπλέον να υποβάλουν αίτηση απευθείας στο Στρατό, στην Αστυνομία, στην Πυροσβεστική, στο Λιμενικό ή στο Εμπορικό Ναυτικό σε χρονικό διάστημα που θα ορίζεται στις προκηρύξεις που θα εκδώσουν τα αρμόδια Υπουργεία και να κριθούν ικανοί στις προκαταρκτικές εξετάσεις, οι οποίες προγραμματίζονται για το διάστημα Μαρτίου-Απριλίου 2024. Οι παραπάνω προκηρύξεις θα διατίθενται από τα Στρατολογικά Γραφεία, τα Αστυνομικά Τμήματα, την Πυροσβεστική και το Λιμενικό αντίστοιχα σε χρόνο που θα καθοριστεί από τα συναρμόδια Υπουργεία.
2. Όσοι υποψήφιοι ενδιαφέρονται για τα ΤΕΦΑΑ και θα συμμετάσχουν φέτος στις πανελλαδικές εξετάσεις, πρέπει υποχρεωτικά να δηλώσουν την επιθυμία τους για τα ΤΕΦΑΑ, ώστε να συμμετάσχουν και στις πρακτικές δοκιμασίες (υγειονομική εξέταση και αγωνίσματα).
3. Υποψήφιοι για το 10% των θέσεων (χωρίς νέα εξέταση) μπορούν να είναι μόνο όσοι εξετάστηκαν πανελλαδικά το 2022 ή το 2023 (με τα ημερήσια ΓΕΛ ή με τα ημερήσια ΕΠΑΛ). Όσοι επιθυμούν να είναι υποψήφιοι για το 10% των θέσεων, δεν θα υποβάλουν τώρα την Αίτηση-Δήλωση, αλλά απευθείας μηχανογραφικό δελτίο. Αν τυχόν επιθυμούν εισαγωγή σε Στρατό, Αστυνομία, Πυροσβεστική, Λιμενικό, ΑΕΝ, υποβάλλουν σχετική αίτηση στο αρμόδιο Υπουργείο και συμμετέχουν στις προκαταρκτικές εξετάσεις (Μάρτιος-Απρίλιος 2024).
Οι υποψήφιοι για το 10% με τελευταία εξέταση το 2022, θα διεκδικήσουν την εισαγωγή τους με την προϋπόθεση της ΕΒΕ, όπως αυτή διαμορφώθηκε στις πανελλαδικές εξετάσεις του 2022. Οι υποψήφιοι για το 10% με τελευταία εξέταση το 2023, θα διεκδικήσουν την εισαγωγή τους με την προϋπόθεση της ΕΒΕ, όπως αυτή διαμορφώθηκε στις πανελλαδικές εξετάσεις του 2023.
4. Όσοι από τους υποψηφίους εμπίπτουν στην ειδική κατηγορία των υποψηφίων-πασχόντων από σοβαρές παθήσεις (για εισαγωγή στο 5% των θέσεων εισακτέων χωρίς εξετάσεις), πρέπει να απευθυνθούν σε κάποια από τις αρμόδιες επταμελείς επιτροπές των νοσοκομείων, για να αποκτήσουν πιστοποιητικό της πάθησής τους. Αυτοί οι υποψήφιοι, εφόσον δεν επιθυμούν να συμμετάσχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις, δεν υποβάλλουν τώρα την Αίτηση-Δήλωση, αλλά θα καταθέσουν μηχανογραφικό σε ημερομηνίες που θα ανακοινωθούν αργότερα.
Για την εγκύκλιο της Αίτησης-Δήλωσης για τις πανελλαδικές των ΕΠΑΛ, πατήστε ΕΔΩ.
Για την εγκύκλιο εξέτασης υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, πατήστε ΕΔΩ.
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
Σας ενημερώνουμε πως από σήμερα Τρίτη 21/11/2023 και μέχρι τη λήξη του σχολικού έτους το σχολείο μας θα υποστηρίζεται από τον ψυχολόγο, κ. Τσιουπρά Μάρκελλο ,στο πλαίσιο της υλοποίησης της πράξης «Υποστήριξη εγγραμματισμών και κοινωνικοσυναισθηματικής ανάπτυξης μαθητών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης» του προγράμματος με τίτλο «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ.».
Οι υπηρεσίες που παρέχονται είναι συμβουλευτική υποστήριξη σε μαθητές/τριες, γονείς και εκπαιδευτικούς με στόχο την πολύπλευρη ανάπτυξη των μαθητών/τριών, τον διαρκή διάλογο με τους εκπαιδευτικούς για τη διαχείριση της τάξης και τη διαμόρφωση συνεργατικής σχέσης με τους/τις μαθητές/τριες, καθώς και την ενίσχυση της συνεργασίας σχολείου- οικογένειας.
Στα πλαίσια των παρεχόμενων υπηρεσιών μπορείτε να κανονίσετε ραντεβού με τον ψυχολόγο απευθυνόμενοι/ες στη διεύθυνση του σχολείου.
Είναι σημαντικό να επισημανθεί ότι σε όλες τις περιπτώσεις αλληλεπίδρασης με την ψυχολόγο διασφαλίζεται η εχεμύθεια και το απόρρητο των πληροφοριών. Η συνεργασία του ψυχολόγου με τους γονείς & τους μαθητές θα πραγματοποιείται κάθε Τρίτη και Παρασκευή.
Ακολουθεί το μήνυμα του κ. Τσιουπρά
"Αγαπητοί Γονείς
Εύχομαι με το νέο σχολικό έτος να έχετε το κουράγιο και τη δύναμη να αντιμετωπίσετε τις δυσκολίες της καθημερινότητας και την εκπαιδευτική δραστηριότητα των παιδιών σας. Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι για την παρούσα σχολική χρονιά θα είμαι ο ψυχολόγος του σχολείου σας και το όνομά μου Μάρκελλος Τσιουπράς. Είμαι στη διάθεσή σας να βοηθήσω με όποιον τρόπο μπορώ, διατηρώντας την εμπιστευτικότητα. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να υπάρχει η συναίνεσή σας για γίνει οποιαδήποτε παρέμβαση.
Για ό,τι χρειαστείτε παρακαλώ όπως επικοινωνήσετε με τη Διεύθυνση του σχολείου. Η Διευθύντρια του σχολείου, οι Καθηγητές και εγώ είμαστε στη διάθεσή σας για να βοηθήσουμε όπως μπορούμε.
Σας ευχαριστώ
Μάρκελλος Τσιουπράς "
Τι και αν είναι τα Χριστούγεννα σε 40 μέρες ? Βγάλαμε το Δέντρο και τα στολίδια μας , βάλαμε Χριστουγεννιάτικα τραγούδια και με το πιο όμορφο χαμόγελο και το κέφι μας στολίσαμε ! Ευχόμαστε σε όλους και του Χρόνου !!
>
>
Με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα Καλοσύνης , σχετικό και το μήνυμα αυτής της εβδομάδας στον Πίνακα μας στην Είσοδο του Σχολείου που μας καλωσορίζει κάθε ημέρα !
Για μία ακόμη χρονιά οι μαθητές & οι μαθήτριές μας , τίμησαν την Εθνική Εορτή της 28ης Οκτωβρίου με ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ και υποδειγματική πραγματικά παρουσία και συμμετοχή στην μαθητική Παρέλαση στην Κρύα Βρύση !
Πως γίνεται όμως κάθε φορά να είστε και τα πιο όμορφα?❤️❤️
Μπράβο σας μωρά μου ! Με κάνετε τόσο περήφανη ! ❤️❤️
Χρόνια πολλά σε όλους !
Χρόνια πολλά Ελλάδα μας
View the embedded image gallery online at:
>
>
http://epal-kr-vrysis.pel.sch.gr/autosch/joomla15/index.php?start=30#sigFreeId24efb05cd7
-1η Δράση στο μάθημα των Νέων Ελληνικών (2 ώρες)
Γνωρίζατε ότι : η θετική επικοινωνία , η ανάγνωση βιβλίων (σε ήρεμο περιβάλλον) και –ασφαλώς– η μουσική, συμβάλλουν στη διατήρηση της ψυχικής μας ηρεμίας;
Οι μαθητές της Α τάξης του Πρότυπου ΕΠΑ.Λ. Κρύας Βρύσης, συμμετείχαν σε μία πρωτότυπη δράση που είχε στόχο ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό͘ την προαγωγή της ψυχικής τους υγείας.
Στο πλαίσιο του μαθήματος της νεοελληνικής γλώσσας, τα παιδιά αντάλλαξαν μεταξύ τους γραπτώς, αποκλειστικάθετικά μηνύματα και σχόλια, δημιούργησαν εννοιολογικούς χάρτες προτείνοντας τρόπους προαγωγής της ψυχικής τους υγείας και….διάβασαν λογοτεχνικά βιβλίαακούγοντας παράλληλα κλασική μουσική…
-2η Δράση σε σχέση με την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας στο πλαίσιο του μαθήματος Τέχνη και Πολιτισμός της Α’ Λυκείου (2ώρες)
Αφιερώσαμε 2 διδακτικές ώρες και αναπτύξαμε στους μαθητές ζητήματα που αφορούν στην ψυχική μας υγεία. Συζητήσαμε μαζί τους:
Το πώς μας επηρέασε η πανδημία
Το πώς η οικονομική μας κατάσταση επηρεάζει την ψυχολογία μας
Το πώς επηρεάζουν την ψυχολογία μας άλλοι παράγοντες της καθημερινότητάς μας
Το πού μπορούμε να απευθυνθούμε όταν αισθανόμαστε οτι χρειαζόμαστε βοήθεια
Τους παρουσιάσαμε ένα βίντεο που μας βοήθησε να παρατηρήσουμε περισσότερο τον εαυτό μας και να δούμε τις 5 κακές συνήθειες που βλάπτουν την ψυχική μας υγεία χωρίς να το καταλαβαίνουμε (Επίγνωση, Αυτογνωσία, Ψυχολογία).
Τέλος πραγματοποιήσαμε ένα καλλιτεχνικό Workshop με τίτλο “Οι σιλουέτες των συναισθημάτων”:
Χωρίσαμε τους μαθητές σε ζευγάρια και αποφύγαμε να δημιουργήσουμε ζευγάρια φίλων. Επιλέξαμε ζευγάρια που δεν έχουν “έντονο συναισθηματικό δέσιμο”. Τους δώσαμε φύλλα χαρτιού ώστε ο ένας από κάθε ζευγάρι να σχεδιάσει το προφίλ του άλλου. Στη συνέχεια, αφού συζήτησαν μεταξύ τους για τα συναισθήματα τους, γέμισαν τις σιλουέτες τους με χρώματα, σχέδια και σχήματα που αντιπροσωπεύουν τα τρέχοντα συναισθήματα τους.
Αφού τελείωσαν ζητήσαμε από τους μαθητές να σκεφτούν τις προσωπογραφίες τους. Τι αντιπροσωπεύουν τα χρώματα και τα σχήματα; Πώς νιώθουν για το τελικό έργο τέχνης; Τους ενθαρρύναμε να μοιραστούν τις αυτοπροσωπογραφίες τους και να συζητήσουν τις ερμηνείες τους με την ομάδα.
>
>