Πίσω στην Αρχή

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5
Καλωσορίσατε στην Σελίδα του σχολείου μας

ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΠΑ.Λ ΚΡΥΑΣ ΒΡΥΣΗΣ

Εκεί που ανοίγει ένα σχολείο, κλείνει μια φυλακή.(Βίκτωρ Ουγκώ)

Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση

ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΕΣ & ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

 

mainlogo
εοππεπ
   
       schgr              
e-class safer4kids

Screenshot 2024-06-18 at 19-20-56 Η ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

  mathiteia logo
Screenshot 2024-06-18 at 18-03-19 e-eggrafes - Σύστημα υποβολής ηλεκτρονικών αιτήσεων εγγραφής σε ΓΕΛ ΕΠΑΛ ΠΕΠΑΛ για το νέο σχολικό έτος 

1200x630wa

Screenshot 2024-06-22 at 00-44-01 Ψηφιακό Σχολείο
fpep

 

 

 

ΕU-CodeWeek, Dance with Code OR Code to Dance ??

 

cODEWEEK23-1Η#EUCodeWeek είναι μια πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Ένωσης με στόχο να φέρει τον προγραμματισμό και τον ψηφιακό γραμματισμό στα σχολεία ???? μέσα από πληθώρα εκπαιδευτικών πόρων και καινοτόμων δραστηριοτήτων. Στo πλαίσιo της CodeWeek, 7-22 Oκτωβρίου, μαθητές της A Λυκείου του σχολείου μας , με υπεύθυνους εκπαιδευτικούς την Κα Λεμονιά Παπαδοπούλου & τον Κο Γιτόπουλο Μαργαρίτη πληροφορικούς, στο πλαίσιο του μαθήματος Πληροφορική , ολοκλήρωσαν τη δραστηριότητα Dance with Code or Code to Dance ??.

Η Δραστηριότητά μας έχει 2 μέρη :

Α Μέρος (Unplugged) : Οι μαθητές & οι μάθήτριες καταγράφουν τα βήματα του γνωστού χορού macarena στον Πίνακα για να καταλάβουν αρχικά ότι όλα στην ζωή μας έχουν σχέση με τον Προγραμματισμό και πως μία σειριακή ακολουθία βημάτων μας οδηγεί στην επίλυση ενός προβήματος που στην προκειμένη είναι "Δεν ξέρω να χορεύω macarena". Με τον τρόπο αυτό εισάγονται βιωματικά και διασκεδαστικά στην έννοια του αλγόριθμου.

Η Καταγραφή έχει ώς εξής :

1,Αριστερό χέρι τεντώνει μπροστά με παλάμη κάτω

2. Δεξί χέρι τεντώνει μπροστά με παλάμη κάτω

κοκ

Στην συνέχεια λειτουργώντας όλοι ως "μηχανές" ακολουθούν τα βήματα καταλήγοντας στην λύση που ειναι "μαθαινω να χορεύω macarena"

Κατά την διάρκεια γίνονται "λάθη" στον "κώδικα" για να γίνει και πιο διασκεδαστικό αλλά και να εντοπίσουν ώς ανθρώπινοι "compilers" τα λάθη στον "κώδικα"

Το τελευταίο βήμα στην Α Φαση είναι να χορέψουν μαζί με την μουσική !

Στο Β Μέρος της δραστηριότητας γίνεται visual Programming στο οποίο χρησιμοποιείτε tutorial από τοCode.org και συγκεκριμένα το Dance Party (https://studio.code.org/s/dance-2019/lessons/1/levels/1) όπου οι μαθητές ολοκληρώνουν την δραστηριότητα κατά την οποία προγραμματίζουν χαρακτήρες με χορευτικές φιγούρες.

Με την ολοκλήρωση έλαβαν και τα Πιστοποιητικά τους !

Συγχαρητήρια ????στους μαθητές/τριες και στους εκπαιδευτικούς για την καινοτόμο δράση!

????Περισσότερες πληροφορίες για τη δραστηριότητα μπορείτε να βρείτε στο σύνδεσμο:

https://codeweek.eu/.../dance-with-code-or-code-to-dance

????Περισσότερες πληροφορίες για την πρωτοβουλία#EUCodeWeek της Ευρωπαϊκής Ένωσης μπορείτε να βρείτε στο σύνδεσμο:https://codeweek.eu/

ΚΩΔΙΚΟΣ CODE WEEK 4 ALL (Για όσους θέλουν να λάβουν μέρος στην δραστηριότητά μας) cw23-YP1rm

ΤΜΗΜΑ Α1

ΤΜΗΜΑ Α2

 

 

 

Στοιχεία Επικοινωνίας

Πρότυπο ΕΠΑ.Λ. ΚΡΥΑΣ ΒΡΥΣΗΣ
Βασ. Παύλου 2, Κρύα Βρύση
Τ.Κ. 58300
Τηλ: 2382081643
email:mail@epal-prot-k-vrysis.pel.sch.gr

Copyright © ΕΠΑΛ ΚΡΥΑΣ ΒΡΥΣΗΣ