
Οδηγίες προς γονείς για την έκδοση σχολικής κάρτας
Τι κάνουν οι γονείς σε περίπτωση που κατά την προσπάθειά τους να δηλώσουν το αποτέλεσμα του self-test στο edupass.gov.gr αντιμετωπίσουν τα παρακάτω προβλήματα.
Αναζητώ το παιδί στο σχολείο και δεν μπορώ να το βρω
Τι κάνουμε σε αυτή την περίπτωση;
Για την αναζήτηση στην εφαρμογή edupass θα πρέπει να εισάγετε το ΟΝΟΜΑ, το ΕΠΩΝΥΜΟ και την Ημ. Γεννησης του παιδιού σας όπως ακριβώς είναι δηλωμένα στο σχολείο. (Προσοχή σε περίπτωση που επιλέξετε το όνομα από την αυτόματη συμπλήρωση)
Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το σχολείο για να ελέγξετε τα στοιχεία.
Η εφαρμογή μου αναφέρει ότι δεν ταυτοποιείται το ΑΜΚΑ του παιδιού μου
Η εφαρμογή edupass ταυτοποιεί ΟΝΟΜΑ, το ΕΠΩΝΥΜΟ και την Ημ. Γεννησης του παιδιού σας όπως ακριβώς είναι δηλωμένα στο σχολείο με το μητρώο του ΑΜΚΑ.
Τι κάνουμε σε αυτή την περίπτωση;
Ελέγξτε τα στοιχεία όπως είναι δηλωμένα στο σχολείο σας και τα στοιχεια του Μητρώο του ΑΜΚΑ. δείτε τα στοιχεία σας στο μητρώο του ΑΜΚΑ στο gov.gr στην διαδρομή Αρχική / Πολίτης και καθημερινότητα / Στοιχεία πολίτη και ταυτοποιητικά έγγραφα / Εύρεση Αριθμού Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (ΑΜΚΑ) .
Διορθώστε τα στοιχεία του παιδιού είτε:
Επικοινωνώντας με το σχολείο αν το λάθος είναι εκεί
με επίσκεψη σας σε ένα ΚΕΠ για να διορθώσετε τα στοιχεία του ΑΜΚΑ. Εναλλακτικά, την διόρθωση του ΑΜΚΑ μπορείτε να την κάνετε και με τηλεδιάσκεψη με υπάλληλο του ΚΕΠ. Επισκεφτείτε το gov.gr στην διαδρομή Αρχική / Πολίτης και καθημερινότητα / Στοιχεία πολίτη και ταυτοποιητικά έγγραφα / Μεταβολή στοιχείων στον Αριθμό Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (ΑΜΚΑ)